torsdag 25 oktober 2012

Dag tre - hungrig

Så var dag tre på helfart igång. Igår kväll var jag som sagt sugen, sugen på något. Men det gick bra. I morse började jag ana en viss strävhet i munnen. Ketos på gång? Känner mig pigg och "lätt" i humöret. Nu till lunch är jag dock hungrig tidigare än de andra två dagarna och jag bokstavligen slukade vaniljshaken. Har nog druckit ungefär lika mycket vatten som de andra dagarna, men det är väl så att kroppen ställer om sig. Får försöka dricka vatten och hoppas att hungern släpper. Får helt enkelt tänka på något annat =)
Det är väl så att det är nu efter ett par dagar som det svåra kommer, det är nu man ska mota invanda beteenden som att äta lite här och lite där, det är nu man inte ska bota tristess med att äta.

Så jag fyller på mitt vattenglas, går på toaletten för fjärde gången och fortsätter med att kämpa på.

Njut av dagen!


4 kommentarer:

  1. Bra jobbat UJ UJ dag 3 inge kul, ta fram den dära lådan som man slänger ner allt i. RENSA Häll ditt vatten i ett fint glas med sugrör och njut av det goa bubbelvattnet eller vad du har:) Sen går du på alla dina andra lådor :) Själv är jag inne på v 5 mår bra men jag tycker det går segt. Tänker på dig KRAM Helena Sundström Roselin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det känns lite som att dag tre är en sån där kritisk dag. Men jag kämpar på! Härligt jobbat med fem veckor. =) Kram

      Radera
  2. Kämpa på.. Du fixar det..Ni är beundransvärda alla ni som kör helfart..kram Gunilla

    SvaraRadera